JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?
Ważne: zwrotów można dokonać, jeżeli zwracającym jest PRZEDSIĘBIORCA – KONSUMENT, czyli zamówienie nie posiada dla niego charakteru zawodowego. Klientowi będącemu Przedsiębiorcą nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej ze Sprzedawcą
Dokonanie zwrotu jest obowiązkiem Klienta, który musi dołączyć do niego potwierdzenie zakupu. Bezpośrednie koszty odsyłki towaru ponosi kupujący. Produkt musi być w idealnym stanie i oryginalnym opakowaniu. W przypadku produktów z kategorii CHEMIA opakowanie musi być oryginalnie zamknięte.
Czas, w jakim zwrot pojawi się na koncie Klienta zależy od jego banku. Należność zostanie zwrócona w ten sam sposób, w jaki dokonano zapłaty za zamówienie, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zwracanego towaru
- Zamówienia możesz zwrócić w kilku prostych krokach:
- Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu dostępny Kliknij, aby wyświetić dokument w nowym oknie:TUTAJ lub wyślij wiadomość na adres zwroty@biuroczaczka.com. Możesz również wysłać zgłoszenie listem, na adres naszego biura
- Dokładnie zapakuj towar, żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu
- Do paczki dołącz wypełniony i wydrukowany formularz zwrotu, możesz skorzystać ze wzoru DO POBRANIA Kliknij, aby wyświetić dokument w nowym oknie:TUTAJ. Na przesyłce umieść numer zamówienia, które zwracasz. Brak numeru może wydłużyć rozpoznanie przesyłki i rozliczenie zwrotu środków
- Zwroty należy przesyłać do Centrum zwrotów BIURO PACZKA na następujący adres:
GT Logistics / Biuro Paczka
ul. Logistyczna 18;
97-300 Piotrków Trybunalski
KONIECZNIE Z DOPISKIEM
Zwroty BIURO PACZKA
WAŻNE: magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem
Biuro Paczka zwróci pełną kwotę ceny produktu przy pomocy tej samej metody płatności, jaka została przez Państwa użyta podczas transakcji zakupu. Zwrot zostanie wykonany w ciągu 14 dni kalendarzowych od odbioru towarów w magazynie BIURO PACZKI. Koszty doręczenia produktu do Klienta zwrócimy w przypadku gdy odstępujesz od umowy i zwracasz całe zamówienie, a także, gdy w wyniku błędu BIUROPACZKA doręczył niewłaściwy produkt, lub produkt z wadą. Koszty doręczenia do Klienta nie są zwracane, jeżeli zwracasz tylko część produktów z zamówienia. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów
Jeżeli będziesz miał/a jakiekolwiek pytania dotyczące zwracanego towaru, zapraszamy do kontaktu!
Zadzwoń na naszą infolinię, pod numer: +22 250 94 04 czynną od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 – 16:00
Nasi konsultanci z chęcią Ci pomogą!